Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Това е правено вече, майстора кара аз му държа тестера и се правя на майстор.

    Сърцата са по-капризни от умовете.

    Comment


    • #47
      Да и аз правих диагностика в движение, при Галин - Варна, няма резултат.
      Казах ви в началото на темата при мен как на 90% не го прави, но трябва да се свикне по този начи да се кара Може пък само при мен по този начин да не го прави. Знае ли човек.
      Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
      Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

      Comment


      • #48
        Я и аз да се включа ту с един въпрос и едно предложение за тест .

        Маховика на 156 2.0 16V демпферен ли е ?

        Пробваите да отпуснете зъб или два на жилото на газта от към дросела . Аз кото бях обрал луфта на макс , ми подритваха и спадаха оборотите понякога на празен ход . Върнах един зъб и мисля че сега го няма проблема .

        Comment


        • #49
          Проверете, случайно дали не е протрита пластмасовата тръба за вакуума на сервото. Имал съм го този проблем и беше от тръбата, протрита от един кабел.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #50
            ок. Ще проверя
            ALFA ROMEO 156 1.8 16V TS 98г.

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Bobi_33
              Проверете, случайно дали не е протрита пластмасовата тръба за вакуума на сервото. Имал съм го този проблем и беше от тръбата, протрита от един кабел.
              Колега, а можеш ли да ме опътиш къде се намира тази тръба, да мога и аз да я погледна? Мерси предварително!
              Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

              Comment


              • #52
                Тоя проблем явно е при много Алфи и никой не им разбира, въобще гадна работа . . Значи на всяка кола си има устройство, което когато пуснеш колата по инерция, прави така че оборотите падат бавно и заспиват някъде на 1000-1100. След спиране на място падат вече на 900. При Алфа не знам как точно е направено, ама съм сигурен че проблема е от него, защото има моменти когато си сработва перфектно а в останалото време ми пили нервите
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #53
                  аз имах същия проблем с едно ауди.накрая се оказа тпс.като го закачат
                  на стенда и всичко е ок .обаче докато караш и ликите докосвания по педала с крак шашкаха тпс.а на включен климатик нямаше никакви проблеми.имаше един съвсем слабо доловим луфт в тпс които аз в началото не го усещах показа ми го автомонтиора докато беше закачена на стенда просто леко докосна жилото на газта без да дава газ о цялата графика на стенда се срина а от тпс се чува едно мн слабо цъкване .смених го със цялата ос обаче а не само датчика и се успа.казаха ми да я сменя и нея защото понякога и тя е крива

                  Comment


                  • #54
                    Няма ли някой Колумб най-накрая По чужди сайтове нещо няма ли по проблема??
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #55
                      Сменяш целия дросел с Мпх за има няма 1500лв и ако не стане пак ще се чешем по главите.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #56
                        Преди няколко дни си поочистих дросела и взе много да се задълбочава проблема даже изгасна няколко пъти в движение така че мисля че проблема е нещо свързано с дросел ТПС и адаптациата на двете .
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #57
                          Последното което направих е да си напръскам дебитомера с контакетен спрей, засега ефекта е много добър. Преди гаснеше много сега от време на време се заклащат оборотите, но слабо. Нищо общо с преди. Преди като си изчистех дросела се държеше добре 5-6 дни, сега след пръскането се надявам да окряка месец.

                          Сърцата са по-капризни от умовете.

                          Comment


                          • #58
                            Абе не знам при вас как е обаче ето какъв филм гледам всеки ден. Колата студена няма никакви проблеми, об-тите си падат плавно и заковават на 1000, при спиране на място - на 900. Вдигне 70гр. и почва, освобождавам от скорост падат до към 1300 и оттам направо ги изтърва на 700 и почва: 700-1000-700 да ми къса нервите. Спирам на място - веднага изфорсирва леко до 1100 и застават на 900. Като я покарам около 30мин и вдигне нормална температура проблема отново почти изчезва, прави го само отвреме навреме. Днес забелязах, че като почне да ги клати в движение като подам малко газ до към 1500об - ооооп и си ги сваля плавно, ако подам една идея повече до към 1800 сваля до 1300 и пак ги изпуска. Егати мършата вече магии ли да и правя или да хващам големия чук Айде ще пръсна и аз, че да видим . .
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Derry
                              Последното което направих е да си напръскам дебитомера с контакетен спрей, засега ефекта е много добър. Преди гаснеше много сега от време на време се заклащат оборотите, но слабо. Нищо общо с преди. Преди като си изчистех дросела се държеше добре 5-6 дни, сега след пръскането се надявам да окряка месец.
                              Бри мен мисля не е от дебитомера не съм му пръскал буксата ама съм го сменял с оригинален Бош
                              МАйка му и прасе ще пръскам куплунга утре с контакт спрей.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment


                              • #60
                                Почистване на дроселовата клапа и смяна на МПХ ... това решава проблема!

                                Comment

                                Working...
                                X